Results 1 to 2 of 2

Thread: Lagos Bar Chat

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    clewrslr Member AlexRom11's Avatar
    Join Date
    April 27th, 2023
    Posts
    33
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Lagos Bar Chat

    Does somebody know any good betting app for Naija? I dey follow NPFL and EPL well, need fast app with Opay and bank transfer wey dey work smooth.

  2. #2
    clewrslr Member Sergio1's Avatar
    Join Date
    April 27th, 2023
    Posts
    37
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Re: Lagos Bar Chat

    I don use one steady for almost eight months now and e sweet me well. The app dey fast, no lag even for match days, you fit bet on live NPFL games, English league, and plenty other sports. My last big win come from a weekend accumulator on Shooting Stars and Manchester City, money enter account sharp sharp. Payments with Opay and direct bank dey enter quick, withdrawal too no stress. I just like how everything dey simple from registration to cash out. If you dey look for reliable one, check www.melbetapp-nigeria.com – I register am one time, the welcome bonus help me play more, and support guys reply fast anytime I message them. E don become my regular app because e just dey work fine without drama.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •